am

Պայմաններ և դրույթներ

1. ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ ԵՎ ՍԱՀՄԱՆՈՒՄՆԵՐ

1.1. Բջջային հավելված (ներառյալ Կայքը)՝ «Kare House» հավելվածը (ռեսուրս) Android-ի և iOS-ի համար՝ իրական ժամանակում Ապրանքներ հարմար ընտրելու և պատվիրելու ունակությամբ:

1.2. Վաճառող - 

ԴԱՎԹՅԱՆ ՄՈՒՇԵՂ ԳԵՎՈՐԳԻ ԱՁ

Իրավաբանական հասցե՝ Արթիկ, փ. Տոնականյան, 23, բն. 19

Բջջային հեռախոս +37477252924

Հաշվի համարը 2050432181011041

Բանկ Ինեկոբանկ

Հարկային կոդ 57413586

Գրանցման համար 53.1191199

Գործունեության հասցեն՝ Հայաստան, Երևան, Մաշտոց 5/7, 0065:

1.3. Ապրանքներ - Վաճառողի ապրանքների ցանկ, որոնք ներկայացված են Հավելվածում և կայքում: Ապրանքները կարող են տարբերվել Դիմումի և Կայքի պատկերից:

1.4. Գնորդ՝ իրավաբանորեն ընդունակ ցանկացած անձ, ով մտադիր է պատվիրել կամ գնել, կամ ով պատվիրում, գնում կամ օգտագործում է Ապրանքը բացառապես անձնական, ընտանեկան, կենցաղային կամ այլ կարիքների համար, որոնք կապված չեն ձեռնարկատիրական գործունեության իրականացման հետ:

1.5. Առաջարկը իրական հրապարակային պայմանագիր է, որը կարգավորում է Վաճառողի և Գնորդի միջև հարաբերությունները:

2. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

2.1. Գնորդը պարտավորվում է ծանոթանալ այս առաջարկի պայմաններին:

2.2. Վաճառողը իրավունք է վերապահում փոփոխություններ կատարել այս առաջարկում, ինչի կապակցությամբ Գնորդը պարտավորվում է ինքնուրույն վերահսկել այս առաջարկի փոփոխությունները:

2.3. Ապրանքների պատվեր կատարելիս Գնորդը դրանով հաստատում է, որ կատարել է 2.2 կետով նախատեսված պարտավորությունները: այս առաջարկից։

2.4. Նմուշների մանրածախ առքուվաճառքի պայմանագիրը համարվում է կնքված այն պահից, երբ Վաճառողը հաղորդագրություն է ստանում Գնորդի կողմից ապրանքը գնելու մտադրության մասին:

2.5. Նմուշների հիման վրա մանրածախ առուվաճառքի պայմանագիր կնքելու առաջարկի գործողության ժամկետն անժամկետ է:

3. ՊԱՅՄԱՆԱԳՐԻ ԱՌԱՐԿԱՆ

3.1. Վաճառողը վաճառում է բջջային հավելվածում և կայքում նշված Ապրանքները համապատասխանաբար Բջջային հավելվածում և կայքում նշված գներով. առաքում է ապրանքները սուրհանդակային ծառայության միջոցով, իսկ Գնորդը կատարում է վճարում և ընդունում ապրանքները՝ համաձայն սույն առաջարկի պայմանների:

3.2. Սեփականության իրավունքը և Ապրանքի պատահական կորստի/վնասի ռիսկը անցնում է Գնորդին Գնորդի կողմից Ապրանքն ընդունելու պահին:

4. ԾԱՆՈՒՑՈՒՄՆԵՐ ԳՆՈՐԴԻՆ

4.1. Վաճառողը (կամ Վաճառողի անունից մեկ այլ անձ) իրավունք ունի ուղարկել սպասարկման հաղորդագրություններ (ներառյալ push notifications)՝ տեղեկացնելով Գնորդին իր կողմից կատարված պատվերի և դրա մշակման փուլերի մասին: Նման սպասարկման հաղորդագրությունները ուղարկվում են ավտոմատ կերպով, չեն կարող մերժվել Գնորդի կողմից և ուղղված են Գնորդին մատուցվող ծառայությունների որակի մոնիտորինգին և նմուշների հիման վրա Վաճառողի կողմից վաճառքի պայմանագրով իր պարտավորությունների պատշաճ կատարման մասին:

5. ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ՊԱՏՎԵՐԻ ՏԵՂԱԴՐՈՒՄ

5.1. Գնորդի պատվերը կատարվում է բջջային հավելվածում կամ կայքում լրացնելով էլեկտրոնային պատվերի ձևը:

5.2. Գնորդը պարտավորվում է տրամադրել հավաստի տվյալներ, որոնք անհրաժեշտ և բավարար են նմուշների հիման վրա Ապրանքների մանրածախ առքուվաճառքի պայմանագրի կատարման համար:

5.3. Եթե ​​Գնորդը որևէ լրացուցիչ հարց ունի Ապրանքների հետ կապված՝ նախքան պատվերը դնելը, Գնորդը պետք է կապ հաստատի Վաճառողի հետ՝ անհրաժեշտ տեղեկատվություն ստանալու համար՝ բջջային հավելվածում կամ կայքում նշված գործառնական ռեժիմին համապատասխան:

5.4. Գնորդը կարող է պատվիրել միայն այն Ապրանքները, որոնք հասանելի են Վաճառողից Վաճառողից Ապրանքների պատվերը դնելու պահին:

5.5. Գնորդն իրավունք չունի փոխել պատվերի բովանդակությունը բջջային հավելվածում կամ կայքում տեղադրելուց հետո:

5.6. Եթե ​​Վաճառողը չունի Գնորդի կողմից պատվիրված ապրանքների պահանջվող քանակությունը կամ տեսականին, Վաճառողը պետք է այդ մասին տեղեկացնի Գնորդին Գնորդից Ապրանքի պատվերը ստանալուց հետո, բայց նախքան պատվերի ընդունումը push notification-ի միջոցով հաստատելը: Գնորդն իրավունք ունի համաձայնել ընդունել Ապրանքը այլ քանակով կամ տեսականիով կամ չեղարկել ապրանքների իր պատվերը: Գնորդի կողմից պատասխան չստանալու դեպքում Վաճառողն իրավունք ունի ամբողջությամբ չեղարկել Գնորդի պատվերը:

5.7. Վաճառողն իրավունք ունի ժամանակավորապես կասեցնել ապրանքների պատվերների ընդունումը տեխնիկական խնդիրների դեպքում, որոնք խոչընդոտում են ապրանքների պատվերների ընդունմանը կամ ապրանքների արտադրության համար անհրաժեշտ բաղադրիչների բացակայությանը:

6. ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԱՌԱՔՈՒՄ

6.1. Ապրանքների առաքումն իրականացվում է Սուրհանդակային ծառայության կողմից պատվերը կատարելիս Գնորդի կողմից նշված փաստացի հասցեով կամ Ապրանքը Գնորդին Ապրանքի վաճառքի վայրում հանձնելու միջոցով (ինքնահավաք):

6.2. Առաքման գոտում ապրանքների առաքումն իրականացվում է Բջջային հավելվածում կամ կայքում նշված Վաճառողի աշխատանքային ժամերին համապատասխան:

6.3. Ապրանքների առաքում առաքման գոտուց դուրս հասցեներ չի իրականացվում։

6.4. Առաքումն իրականացվում է ապրանքների պատվերի համաձայն՝ պատվերի նվազագույն չափով, եթե նվազագույն պատվերը տրամադրվում է Վաճառողի կողմից: Այս դեպքում պատվերի նվազագույն գումարը որոշվում է Վաճառողի կողմից միակողմանիորեն և նշվում է Բջջային հավելվածում և կայքում:

6.5. Վաճառողն իրավունք ունի հրաժարվելու ապրանքի մատակարարումից,, եթե առաքիչի Գնորդի փաստացի առաքման հասցե ժամանելուն պես Գնորդի մեղքով չի կարող իրականացվել առաքված ապրանքների փաստացի փոխանցում (Գնորդը չի պատասխանում հեռախոսազանգին կամ չի բացում սուրհանդակային ծառայության դուռը 10 րոպեի ընթացքում):

6.6 Ապրանքների առաքման ժամանակը համաձայնեցված է օպերատորների հետ և կարող է տարբերվել հայտում և կայքում նշված առաքման ժամանակից:

7. ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ՎՃԱՐՈՒՄ

7.1. Ապրանքների գները որոշվում են Վաճառողի կողմից միակողմանիորեն և նշված են բջջային հավելվածում և կայքում: Գնորդի կողմից պատվիրված Ապրանքների գինը փոփոխման ենթակա չէ:

7.2. Գնորդի կողմից Ապրանքների համար վճարումը կատարվում է հետևյալ եղանակներից մեկով.

7.2.1. վճարումը կատարվում է ապրանքը կանխիկ ստանալուց հետո.

7.2.2. Բանկային քարտով անկանխիկ վճարումներ՝ ապրանքը ստանալուց հետո, պայմանով, որ Սուրհանդակային ծառայությունը հագեցած է շարժական POS տերմինալներով (Ապրանքների համար այս կերպ վճարելու հնարավորության առկայությունը պետք է պարզաբանվի Վաճառողի հետ):

7.3. Գնորդին կանխիկ անդորրագրի տրամադրում կամ ուղարկում.

7.3.1. Թղթի վրա՝ Հեռախոսով Ապրանքի պատվեր կատարելու և սույն առաջարկի 7.2.2 կետով նախատեսված կարգով վճարելու դեպքում:

7.3.2. Էլեկտրոնային ձևով Գնորդի էլ.փոստին` Բջջային հավելվածի կամ կայքէջի միջոցով Ապրանքի պատվեր տեղադրելու և սույն առաջարկի 7.2.3 կետով նախատեսված կարգով Ապրանքների համար վճարելու դեպքում:

7.3.3. Բանկային քարտով անկանխիկ վճարումներ կատարելիս Գնորդին խորհուրդ է տրվում պահպանել վճարման հաստատումը:

7.4. Գնորդն իրավունք ունի ցանկացած պահի կապվել Վաճառողի հետ գործարքը չեղարկելու խնդրանքով բանկային քարտով պատվերի համար վճարելիս մինչև Գնորդին Ապրանքը վաճառելը: Գումարները վերադարձնելու մասին որոշումը կայացնում է Վաճառողը` հաշվի առնելով Հայաստանի օրենսդրության պահանջները և բոլոր հանգամանքները:

7.5. Փոխանցված միջոցների վերադարձը կատարվում է ձեր բանկային հաշվին 5-30 աշխատանքային օրվա ընթացքում (ժամկետը կախված է ձեր բանկային քարտը թողարկած բանկից):

8. ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ՎԵՐԱԴԱՐՁ ԵՎ ՓՈԽԱՆԱԿՈՒՄ

8.1. Չի թույլատրվում պատշաճ որակի ապրանքների վերադարձ:

8.2. Վաճառողը պարտավոր է Գնորդին փոխանցել իր պատվերին ամբողջությամբ համապատասխանող ապրանքները, որոնց որակը համապատասխանում է նմուշների հիման վրա մանրածախ առուվաճառքի պայմանագիրը կնքելիս Գնորդին տրամադրված տեղեկատվությանը, ինչպես նաև ապրանքը փոխանցելիս նրան փոխանցված տեղեկատվությանը (ապրանքին կամ դրանց փաթեթավորմանը կցված պիտակի կամ ներդիրի կամ առանձին տեսակի ապրանքների համար նախատեսված այլ եղանակներով):

8.3. Ապրանքը ստանալուց հետո Գնորդը ստուգում է ստացված ապրանքների համապատասխանությունը դրանց պատվերին, ամբողջականությանը և առաքված ապրանքի տեսքի վերաբերյալ պահանջների բացակայությունը Ապրանքը ստանալուց հետո 10 (տասը) րոպեի ընթացքում:

8.4. Անորակ ապրանքներ ստանալու կամ ստացված ապրանքների և պատվիրված ապրանքների միջև անհամապատասխանության դեպքում (Ապրանքում հայտարարագրված բաղադրիչների բացակայություն) Գնորդն իրավունք ունի պահանջել փոխարինել այդ Ապրանքը պատշաճ որակի ապրանքով անմիջապես ստացված ապրանքի համապատասխանությունը ստուգելուց հետո 5 (հինգ) րոպեի ընթացքում:

8.5. Սույն առաջարկի 8.3 կետի 8.4 կետով նախատեսված Ապրանքների արտաքին տեսքի և ամբողջականության վերաբերյալ Գնորդի կողմից պահանջ ներկայացնելու կարգը չպահպանելու դեպքում պահանջները չեն ընդունվի:

9. ՖՈՐՍ ՄԱԺՈՐ

9.1. Կողմերից յուրաքանչյուրն ազատվում է պատասխանատվությունից սույն առաջարկով նախատեսված իր պարտավորությունները ամբողջությամբ կամ մասնակի չկատարելու համար, եթե նման ձախողումը պայմանավորված է ֆորսմաժորային հանգամանքներով: Ֆորս-մաժորային հանգամանքներ նշանակում են արտառոց իրադարձություններ և հանգամանքներ, որոնք Կողմերը չեն կարողացել ոչ կանխատեսել, ոչ էլ կանխել ողջամիտ միջոցներով: Նման արտառոց իրադարձությունները կամ հանգամանքները ներառում են, բայց չեն սահմանափակվում դրանով՝ գործադուլներ, ջրհեղեղներ, հրդեհներ, երկրաշարժեր և այլ բնական աղետներ, պատերազմներ, ռազմական գործողություններ և այլն։

10. ԿՈՂՄԵՐԻ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԱՌԱՋԱՐԿԻ ՀԱՄԱՐ

10.1. Վաճառողը պատասխանատվություն չի կրում Վաճառողից գնված Ապրանքների ոչ պատշաճ օգտագործման հետևանքով Գնորդին պատճառված վնասի համար:

10.2. Վաճառողը պատասխանատվություն չի կրում Գնորդի՝ պատվերի սխալ կատարման հետևանքով առաջացած վնասների համար, ներառյալ՝ իր տվյալների սխալ նշումը:

10.3. Գնորդի կողմից սպառողների իրավունքների չարաշահման դեպքում, ներառյալ, բայց չսահմանափակվելով, եթե Գնորդը հրաժարվում է ընդունել և/կամ վճարել պատվիրված և առաքված Ապրանքների համար, Վաճառողն իրավունք ունի օգտվելու իր ինքնապաշտպանության իրավունքից, այն է՝ հետագայում չընդունել նրանից պատվերներ: